Thomasspekschoor.reismee.nl

OZ - Perth

Perth vanuit Kings Park

Reacties

Reacties

Nanda

Gaaaaaf!!

Mariek

Thomas, wil je aub terug komen?

Ik kom ECHT OVERAL die maffe familie van je tegen.

In de supermarkt steeds je moeder (die is dan nog wel te doen) met winkelen een van de 2 zusjes....maar zelfs als ik uit eten ga ik Arnhem, kom ik die 2 wazige zussen (dit is zelfs nog uitgebreid met je zwager) van je tegen. Moet ik daar nog even mee aan tafel gaan zitten enzo. Doe ik puur uit beleefdheid, dat snap je wel?

Ik kan het niet meer aan. KOM TERUG! Niet voor je familie hoor...Die zeiden dat ze het heerlijk vinden dat je er nog 3 maanden aan vast hebt geplakt :p maar doe het voor mij, aub!

Thomas

Mariek ff volhouden nog!! Ik weet dat het lastig is (waarom denk je dat ik deze lange reis maak, voor de cultuur en het lekkere eten?? Ik ben gek op boerenkool en houd van strenge winters!)
Dekamarkt skippen en boodschappen doen bij Appie, Centrum van Arnhem vermijden en links afslaan richting Nijmegen, oogkleppen opdoen en gewoon doen alsof je iemand anders bent, hierbij wil ik graag opteren voor Linda de Mol, Maxima of Viola Holt (hoewel ik denk dat die eerste twee voor jou wat moeilijk worden, maar die laatste moet te doen zijn!)
Dan moet het wel lukken tot volgend jaar ergens rond maart.
Vooralsnog kan ik je alleen maar sterkte toewensen vanuit het zonnige Australie (25 tot 30 graden, wolkenloos, ja kan ook heel vervelend zijn (NOT))
:D

Mariek

Ja ja, je maakt `t jezelf wel weer gemakkelijk! Ik zit met de gebakken spekjes (voor de boerenkool)!

Nou ik heb zojuist geprobeerd om als Maxima de straat op te gaan. Wat denk je? Spreekt iemand me aan: Zeg bent u misschien Viola Holt :p ?

Nou dan wens ik je nog veel plezier tot aan Maart! Veel geluk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!