Thomasspekschoor.reismee.nl

Nieuw Zeeland - Foto's

Frienden & Fam.!!

Ik kan melden dat ik veilig en wel door Nieuw Zeeland heb gereisd en op het moment in Melbourne ben. Door een druk schema nog niet toegekomen om mijn verhaal over Nieuw Zeeland naar mijn wens af te ronden. Deze volgt dan ook spoedig!

Maar de foto's zijn al wel op hetnette vinden. Deze keer anders dan gebruikelijk, via een link.

Klik op deze link, daar kan je mn fotos zien! (het is de moeite waard al zeg ik zelf)

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.325677094146319.72477.100001120937325&type=1&l=6b2c5a8ea4

Cheers,

Thomas

Reacties

Reacties

TtB

Goed verhaal weer!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!